Konkurs w zakresie udzielenia dotacji ze środków WFOŚiGW na zadania z zakresu usuwania azbestu

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
22 kwietnia 2016

Burmistrz Morynia informuje, iż Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie ogłosił w 2016 r. konkurs w zakresie udzielenia dotacji ze środków WFOŚiGW na zadania z zakresu usuwania azbestu. Gmina Moryń ma zamiar złożyć wniosek na udzielenie ww. dotacji. O dofinansowanie mogą ubiegać się zarówno jednostki samorządu terytorialnego jak i osoby fizyczne, jednostki finansów publicznych, kościoły i związki wyznaniowe, wspólnoty mieszkaniowe, spółdzielnie.

Wysokość dofinansowania ze strony funduszu wynosić będzie – do 100% kosztów kwalifikowanych (tj. demontaż pokrycia lub wyrobów zawierających azbest, transport i unieszkodliwienie). Dofinansowanie obejmuje również zdemontowane wyroby wcześniej i zalegające na terenie posesji.

Wszystkie osoby zainteresowane udziałem w konkursie prosimy o składanie do Urzędu Miejskiego w Moryniu, pokój nr 2, w terminie do 15 czerwca 2016 r. wniosków na przystąpienie do konkursu wraz z decyzją ze Starostwa Powiatowego w Gryfinie o braku sprzeciwu do prac związanych z usuwaniem wyrobów zawierajacych azbest.

Informacje można również uzyskać telefonicznie - 91 466 79 54.

Autor: GMOŚ: Elżbieta Grygorcewicz